28/12-09 <3<3

Det började med att vi bara gick i samma klass..Vi kände som inte varandra, hade bara pratat några gånger.
Sen började vi skriva sms med varandra, först inte alltför ofta, sen blev det mer och mer till slut varje dag.
Vi blev jätte bra kompisar, men det jag inte visste var att du var kär i mig, så jag berättade en väldigt olämplig sak för dig om att jag gillade en kille och ville ha ditt råd om hur jag skulle få honom att gilla mig.
Jag visste inte då vad du kände tyvärr.. :/ Vi slutade skriva lika mycket på några månader, men sen började det som om igen och vi skrev HELA tiden varje dag. Jag börja känna mer och mer hur mycket jag börja tycka om dig och att känslorna började kännas mer som kärlek än bara kompis ♥
Vi vågade knappt titta på varandra på skolan, men om vi någon gång fastnade med blickarna på varandra så kände jag att det pirrade i min mage. Jag minns en gång när jag skulle fara och klippa mig, jag stod vid min väska i korridoren alldeles själv och du kom och gick, jag började kallsvettas och rodna :] vi sa inte hej, men vi nickade som till varandra samtidigt och jag blev varm i hela kroppen :* ♥ Jag blev kär i dig Kim

Vi höll på sådär ända fram till jullovet, men då bestämde vi oss för att vi skulle vara med varandra, och det var vi.
Vi satt i mitt rum och prata hela natten, + pussar :] (A)
Vi blev tillsammans den natten och det var nog den underbaraste natten i hela mitt liv älskling ♥

Nu har det gått hela två år älskling och jag skulle inte kunna vara mer förälskad och kär som jag är just NU!!
Du är den underbaraste som finns och jag älskar dig så otroligt mycket så det går inte beskriva med ord vad jag känner för dig ♥ DU har förändrat mitt liv så jävla mycket (på ett bra sätt) Jag kan inte vara mer lycklig än vad jag är nu Kim Larsjos ! Tack för att du valde just mig, och tack för att du är den bästa pojkvännen man kan ha!

Två år är heeelt ofattbart, men det har iaf varit de två bästa åren i mitt liv och jag kommer alltid att älska dig med hela mitt hjärta, vad som än händer ! och jag hoppas att det blir många fler underbara år med dig...
du ska veta att jag har skrivit de här orden direkt från hjärtat....♥
JAG ÄLSKAR DIG KIM LARSJOS♥♥

Kommentarer
Postat av: mathilda♥

så sjukt fint jag har nog aldrig läst eller hört nåt så fint !

att finna varann sen är det vara kärlek och inga problem .

jag ser mejj själv i erat förhållande , har precis vare där känns det som .

-du har hittat den du vill leva med och det funkar , ja är så himla glad för eran skull♥

BTw saknar dejj♥

2009-12-28 @ 14:41:10
URL: http://mattisk.blogg.se/
Postat av: fellan!

man blir ju glad bara av att titta på er :)<3

grattis gumman <3

2009-12-28 @ 20:01:13
Postat av: carro

men så söta ni är=)

grattis:)

2009-12-30 @ 19:52:45
URL: http://carolinatuoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0