yeaahhhh ! :D

Nu har jag som ni ser skaffat en blogg, får se hur ofta jag skriver. Men jag ska försöka skriva så ofta jag kan :)

Idag har jag varit i stan, jag va me kim :) jag köpte ett linne och en randig tröja på gina :)
Nu sitter jag här med Amanda, Felicia och Sofia, vi gör inte så mycket, men vi har roligt som vanligt :D vi va i Glommers idag, va körde moppe i spöregn halva vägen så man blev ju som lite blöt, men men vi brydde oss inte såmycke :)
vi köpte pizza, de var gott :D ikväll vet jag inte vad vi ska göra men vi kommer nog på nåt gaaalet som vanligt ;) :D

jag ska försöka fixa designen bättre sen, amanda har visat mig lite hur man gör så jag ska försöka klara de !

hejs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0