Söndag :/ :)

Hallåå, igår var vi som sagt på stugsistan i Byske, vi som trodde det skulle vara skit kul där, men det
var det faktiskt inte, så inte riktigt som vi tänkte oss ;s Vi gick typ bara omkring hela kvällen och satt och prata
för det var ju typ inge folk där från början. Men sen på kvällen kom det iaf liite folk, men jag tyck ändå det inte var så kul där men men. Vi 4 har ändå alltid kul så det gick ändå :)
Sen när vi skulle hem så fick jag köra bil, det är så grymt kuul :D jag längtar GOODE tills jag är 18 :D
Bara 2 år kvar :D :D sen när vi kom hem så fikade vi och sen gick vi och la oss...
Jag och Felicia tänkte sova läänge idag men då kom Sofia och Amanda och väckte oss tyyp 11 så då var det bara att stiga upp ;P
Sen for vi ut och gick, men det var svinkallt ute.. :S hatar hösten !!!! :S
Sen for dom hem och då började jag att städa mitt rum som fortfarande inte är klart och som jag måste göra klaart NUUU ! Men jag känner mig inte så peppad men men...

så vi hörs sen :) hejs<3

Jag älskar dig Kim :) <3<3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0