skolan !

Det gick bättre än jag trodde, och jag var inte så nervös heller. Men lite pirrigt var det ju förstås. :P
Vi började med att typ lära känna alla och säga namn osv, nu kan jag iaf alla namn i min klass. Fast även om vi bara är 15 stycken så det är nog inte så svårt xD
Idag har vi mest bara chilla, och fått schemat å sånt där. Såg att vi har kort dag imorgon går bara till 13:55 :D
men de dåliga är att vi ska gå upp till vitberget, jag känner verkligen peppen på det alltså !! ........NOT !
men men jag kommer nog att överleva, och jag tycker att den här linjen verkar vara en bra linje och jag ångrar mig inte :)
Idag har vi fått prova kockkläderna som vi ska ha när vi är i köket och lagar mat. Dom var ganska häftiga, typ rock med knappar, kock mössa, och rutiga byxor ;) skiit fint ;) men jag har fortfarande inte köpt skorna som vi måste ha, men det får bli imorgon. Det som är jobbigt är att jag inte får bo i stan, för det blir gode jobbigt med att åka buss två timmar varje dag, och så är jag inte hemma förrän halv 6 på kvällen :s ..... men men tur att kim bor i stan, så där kan jag sova hur ofta jag vill säger han :] jag sov där inatt (mycke mysigt älskling:] <3)..

sen finns det ju vissa saker och folk som jag inte förstår ibland :s :o ???

aja men det var väl allt för den här gången... vi höres senare ;)
hejs,

jag älskar dig kim<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad menar du med det?? att du inte förstår endel ibland ?:O :P

2009-08-20 @ 11:51:43
Postat av: sofia

skaru inte börja om med fotbllen?:)

2009-08-21 @ 17:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0