Ni e fan toki allihopa :)

Nu har jag kommit hem från en gaalen men jävligt rolig helg, :)
Vi har kört moppe, varit ute med båten en och en halv gång och så har vi baka kladdkaka :)
Det kanske inte låter som nån rolig helg ,men om det är vi så är det jämt kul !
hahah, men idag när vi skulle ut med båten så tappa felicia sin mobil i vattnet, inte bra :s så den fungerar knappt nu, men hon våga inte säga nåt till hennes pappa. så hon sa att den bara sluta fungera ;) så kan man också göra.

jaa de är väl ungefär vad jag har gjort i helgen :D och det var jääätte kul,
Ni e fan toki allihopa ;)

imorgon börjar skolan om, vet inte riktigt om jag är nervös eller längtar. Det är väl både och, ska ändå bli spännande att träffa alla nya människor osv :) men som tur är så känner jag iaf några som ska gå i samma klass så det kommer nog att gå bra tror jag.. :) Jaa det var väl ungefär vad jag hade att säga idag så vi får höras mer imorgon kväll :)
hejs<3

Jag älskar min kim :] :) <3<3

Kommentarer
Postat av: felicia.

vi är fan toki allihopa :)

2009-08-17 @ 20:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0