Lördag, regn, stugsista....

Hallååå :) nu har jag nyss ätit frukost/lunch, nudlar :) det var gott :)
Jag har glömt uppdatera i veckan...sorry !

men i alla fall så hade jag och kim varit tillsammans i 1 år och 8 månader igår :] <3
Det känns faktiskt inte som att det har gått så lång tid, men det har det tydligen :) jag vill bara att du ska veta att
jag älskar dig så otroligt mycke, du är det finaste, snällaste och underbaraste som finns och jag vill inte
förlora dig :* :( <3
Det har varit den bästa tiden i mitt liv, och jag vill att det ska fortsätta för du gör mig så otroligt lycklig älskling :*
JAG ÄLSKAR VERKLIGEN DIG KIM LARSJOS :)<3<3<3 hoppas att du vet det !


--------------------------------------------------------------------------------------

Men ikväll så blire stugsista :D :D hoppas bara att det inte fortsätter regna för det SUUUGER :s
aja, men det ser iaf ut som att det kommer att bli bättre väder just nu :) så jag håller tummarna !!
Nån annan som ska dit? :) KOMMENTERA GÄRNA I SÅNA FALL :)

JAG har fortfarande inte gjort nån av sakerna som jag hade skrivit upp på listan att jag skulle göra :O
men jag har faktiskt tänkt ringa till piercaren nån gång nästa vecka och höra om hon har någon tid som kan
passa så jag kan ta hål i naveln :D har typ längta heela sommaren ! <3

Men nu hade jag inge mer att säga så vi får höras imorgon eller nåt :) <3
Jag tagga för ikv :D :D
Hejs<3

I love you babe :* :] <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0