jaasii..

Idag har det typ varit en rolig dag på skolan, även om vi har haft två matte lektioner :S ;)
Sen idag på serveringslektionen så fick vi veta att vi ska få vara på scandic på fredag kvällar och vara servitriser där ;)
25 timmar på det här året ska vi vara där, så det kanske blir typ fem gånger ;) men men de är ju på kvällen så det blir kul :D
så hade vi också väärldens roligaste lärare på den lektionen så det gick jätte snabbt ;)
Sen hade vi gympa och då gick vi broarna runt, har aldrig gjort det förr så det var väl faktiskt kul :)
men men iaf efter skolan så skjutsade felicias brorsa mig till kim, sen åt jag där osv :) sen så kom felicia hit och så for vi på coop och köpte godis och sånt ;) när vi hade varit där så cyklade vi till min faster inger och hälsa på henne, och jag är så grymt avundsjuk på hon och gunnel ska till turkiet på fredag :O 

Sen cykla vi hem till kim och så följde jag felicia en bit när hon skulle hem till sin bror igen  :) 
och nu fikar vi och ser 2 and a half men, :) sen ska jag sova här, myysiigt :] <3

men men det var väl allt för idag, nu ska jag gå och duscha så vi får höras :) 
hejs, <3
Jag älskar min kim mest i heela världen :* <3<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0