Heeej ;)

hallååå, idag har jag och kim varit i hej och fika, :) de var gott, jag åt en chokladboll och drack en trocadero. Kim tog samma fast en macka också :) sen nu så sitter jag bara vid datorn, och kim ser tv. Jag tror faktiskt att han vill sitta vid datorn, men det får han inte göra än ;) hehe. 
imorgon ska jag hem då ska jag bara packa om väskan igen för vi har gympa på måndag och så ska jag sova hos kim sen. För på tisdag morgon så börjar vi klockan kvart över åtta på skeria, och min buss är i stan precis då, så de funkar inte ;) Men det blir nog bra de. för jag har verkligen INTE nåt emot att sova hos kim :] <3 
aja men nu ska jag se lite tv så vi höres senare. :)


hejs<3

kim, du vet att jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: cine

besök gärna min blogg:D

2009-08-22 @ 16:44:54
URL: http://ciinnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0